Tuesday, November 10, 2009

Penantianku dan kerisauanku

Bola.my Miss Soccer Beauty Contest 2010 - "THE DREAM" from Synchro Psycho Production on Vimeo.



Good News everyone. Venue for the www.bola.my.
Miss Soccer audition on this Saturday 14th of November
will be Crystal Room 10, Grand Seasons Hotel, Kuala Lumpur, No 72, Jln Pahang...
The nearest public transport is the Chow kit Monorail Station. Registration starts @ 8am.
Please do not hesitate to msg me, if u have any queries. TQ.
Please reply OK to confirm acceptance.




Gembira sangat2 dapat mesej ni.hehe. Dah brape hari aku tunggu..Ingatkan tak jadi ke ape. Last2, tadi petang baru aku dapat mesej dari penganjur. So, aku adalah diantara dalam 20 orang yang terpilih tu afta korang undi.Thanx.

Aku memang guguplah..risau menanti hujung minggu ni. Camne nak kasi hilang gugup aku ni.haha.. Balik keje tadi lagi asyik duk pikir je..hurm. Nak pegi nanti macamna..nak pakai baju ape..haha.

Wish me gudluck ya!! ;)