Thursday, November 12, 2009

Casual Style

Hari ini sudah hari khamis. Besok dah jumaat. Excited giler tunggu hari sabtu.haha.. Well, mesti korang dah bosan aku asyik duk citer pasal pertandingan tu kan. Cam lah besar sangat pertandingan tu. Tapi tak kira jugak. Aku suka.hehehe..ade aku kisah?? sorryla korang gurau je ~~ weee ;p

Semalam terima mesej dari pihak penganjur lagi :

Dear Contestants, just like to inform u thar Asia Media has agreed to show highlights of the 'Audition' this Saturday on all its TV in 1400 Rapid KL buses!

So, look ur best and impress the judges who are as follow :

1. En.Nizam Shah (Owner of Majalah Stadium & Franchise Owner of Levi's Store KLCC)
2. Kifi (Asst.Editor of Majalah NONA)
3. Miss Wan Sharmila (Main actress of Tari Tirana currently showing on TV3).
TQ.



Selepas dapat mesej diatas, pada sebelah petang plak aku terima panggilan dari pihak pengajur. Diorang suh berpakaian kasual. Haha..gelabah gila aku. Baju mana aku nak pkai nanti.

So semalam, lepas balik dari keje, bersiap-siap ke MINES mencari baju yang sesuai untuk dipakai.hehe. Banyak baju aku try semalam. Dah pegi Nicchi, Kitschen lak, then butik ape2 ntah. Last2 yang berkenan kat Kitschen. Aku pilih colour kuning. Ok tak? Rasa2 okla kan untuk audition tu nanti.

So tunggu. Hari sabtu ni pakai baju baru..yeay!! ;p



6 comments:

::PoRcUpiNe:: said...

cm best jeee...
nak joinnnnnnnnnnn:)

Scha Abdllh said...

porcupine : jommmmmmmmmm ;)

apan lee said...

aku pun nak join jugak!ekekeke! xP
gud lak sasya.
dah menang jgn lupa belanje.

Scha Abdllh said...

arque : thanx :)

Qib said...

hope u'll win!~~

Scha Abdllh said...

thanx pweety pinqib ;)