Tuesday, December 29, 2009

Freedom! 2days more

Alhamdulillah, 2 hari lagi kita melangkah ke tahun baru. Pejam celik kejap je masa berlalu. Banyak perkara yang berlaku pada tahun 2009 ini. Kenangan pahit dan manis, suka dan duka. Dapat bezakan mana kawan dan lawan. 2009 banyak perkara yang mengajar aku tentang erti kehidupan. Segala kesilapan yang dilakukan adalah satu pengajaran.

Aku juga nak semua orang kenal siapa dia disisiku. Dekat FB pun aku dah letak gambar2 kesayanganku. Sakit hati plak bila orang nak emo2 ngan aku. Nak kawan, kawan je lah. Jangan nak melebih2 plak. Status 'In Relationship' tu dah ada, tapi tak paham kot. Pastu nak emo lebih ngan aku. Ape kes??Oppstt aku plak yg emo!hee

Now aku hepi ape yang aku buat. Rasa teruja sangat nak masuk tahun 2010. Akan ku cari kebahgiaan bersamanya. Aminn. Doakan kesejahteraan aku yer. Semoga panjang umur dan berjumpa lagi.


"Kita Manusia Biasa
Marilah Menjaga Kesucian Cinta Rahmat Yang Kuasa
Saling Berpadu Hati Untuk Berdua"

~Dato' Siti~

Lagi 2 hari akan ku mulakan hidup baru. No hp pun baru.hehe. Welcome to Celcom. Dah nak jadi warga celcom dah ni.hee. Telefon bila plak nak baru??hee.

Banyak sangat orang yang dah tau no aku ni. Tension je rasanya. Mr.Ezam sangat2lah suka aku nak tukar ke Celcom. So, 2days more yer bebeh!

"I want Nobody Nobody But you"

~Wonder girls~


2 comments:

NAZ said...

semoga bahagia :)

Chilabaey's Spot 2 said...

Selamat Tahun Baru 2010, semoga azam tahun ini tercapai dan dilancarkan segala urusan hendaknye... Insya-Allah.... Salam dari saya Chilabaey's Spot.... Senyum selalu macam selalu.... :)