Monday, December 7, 2009

Lets Webbie

Alamakk salah snap..muka ngah masam jerk.heh

Semalam sehari suntuk aku duk cam2cam wit my boo. Penat ouhh..hehe. Sakit pinggang aku. Habis posisi dah. Meniarap, bersila, melentang semua ada. Nasib baik jalan tak terbongkok2.heh. Maklumlah umah bujang takde meja bagai..kesiann.hee

Dah lama sebenarnya nak beli webcam tapi cam malas je kan. Pikir seribu kali nak beli tke tak. Padahal nak pegi beli yang malas tu.hehhe. Alasan semata-mata. So PCFAIR 2 hari lepas yang aku pegi tu ,memberi kesempatan untukku membelinya..kalau tak, harappp aku nak p kedai semata2 mencari webcam baru.weee ;p

So, waktu yang banyak terluang semalam ku isikan dengan berwebbie wit my boo. Seronok sangat. Cam orang tak pernah jumpa webcam kot.ahahha. Nak 3G hp cap ayam jer.heheh. Sempat lagi aku pakai baju yang beli kat sg.wang dan tunjuk kat dia.ngehee. He's very supporting.

I love this part.

Sasya : Ermm abg watpe?
Mr.Ezam : Tenung sha...

Soooo..shewitt..wekkk mesti korang muntahkan.ahahha


ps: Lets webbie wit me ;).



Miss him so much.
Sasya

4 comments:

joegrimjow said...

jgn jadi kejadian tak diingini dah r
hehe

Scha Abdllh said...

kejadian ape tu?huhu..thnk +

Qib said...

x muntahh pun.,
hehe., sweet kot, tp geli sikit ahhh

Scha Abdllh said...

PinQib : Geliss ek.ahahha ;p