Monday, April 13, 2009

Jangan Tegur

Waaa beshh giler.Seram sejuk aku dibuatnyer, sampai aku pun dah kena sampuk.Kat rumah pun masih teringat, terbayang2 hantu dalam cerita ni.Mana taknyer starting pun dah buat orang terkejut.Menjerit la aku.huhu..Takut.

JANGAN TEGUR ni mengisahkan Natasya (Julia Ziegler) yang terlibat dalam kemalangan jalan raya dan koma selama beberapa minggu. Semasa Natasya atau julia koma die bermimpi tentang seorang gadis bernama Baizura (Nadia Mustafar) yang disyaki telah hilang 2 tahun secara misteri tanpa khabar berita.

Natasya sering diganggu dengan mimpi-mimpi aneh yang menceritakan kesengsaraan Baizura yang telah dibomoh dan sering didatangi makhluk-makhluk halus.

Tersedar dari koma, Natasya daya penglihatannya tidak membataskan dia melihat makhluk-makhluk halus itu. Ini menambahkan kerunsingan suami Natasya iaitu Kamal. Kamal (Pierre Andre) pula adalah seorang yang tidak mempercayai benda-benda khurafat ini sehinggalah dia melihatnya sendiri.

Melalui mimpi-mimpi yang dialami, Natasya mula menyiasat apakah yang telah berlaku kepada Baizura. Siasatan yang dilakukan telah menyebabkan dia sering diganggu oleh makhluk-makhluk yang menganggu Baizura seperti dalam mimpinya.

Opah baizura yang telah meninggal.huhu.Time nila aku jerit kuat2, gempa satu pawagam.haha

Nadia yang kena rasuk oleh perbuatan mak Sue nya sendiri


Serius, cerita ni memang seram giler.Kalau la, sampai habis jalan cerita ni buat orang terkejut jer, mau sakit jangtung.1st starting aku dah terkejut, dah mula rasa nak balik.tak mo tengok dah.hehe.

Dekat2 nak abiss citer ni beshh.Julia zingler pun dirasuk hantu gak oleh perbuatan Mak Sue , Nadia ni.Comel jer , cute jer muka Julia cam CatWoman.Tapi seramm..

p/s : Mana yang belum tengok, pegila tengok.layannnn.pasti korang tak dapat tido malam.hehehehe.Seram plak aku tengok gambar nih.Berjangkit plak blog aku karangg disampuk hantu.hee



2 comments:

atok said...

yang gamba opah baizura tu sgt "hidup",
eheh

Scha Abdllh said...

atok : mlm nti opah dtg tido kat sebelah.heeeee