Friday, December 4, 2009

Bersua kembali

Aloo..hai.. Bertemu kembali, sekian lama menyepikan diri dari berbelogg dan pada hari ini entah kenapa tetiba hati terasa nak singgah ke belog yang bersawang ni. 1month per 6 entry..Ohh dasyat!

Kamu semua sihat? Saya alhamdulillah! Sekarang musim hujan, dan banjir. Ramai jugak yang sakit-sakitan. Terengganu diserang ngan penyakit TAUN. Hati2 ya kamu semua. Kampung saya sudah dilanda banjir, bagaimana agaknya emak ayah dikampung. Kesian..urmm

Anak2 tecikk jangan main air. (Saya pun suka main air)hehehe.. Macamlah anak2 tecikk baca belog saya kan.hehe. Tapi bagi yang ada anak. Take care of ur children's okeh!!

***


Ini gambar terbaru saya! Ecehh saya plak.hahha.. skema betul.
Gemuk kan?? ahah..tipooo semata2!



Ini dia saya yang sebenar-benarnya melainkan yang benar2 belaka!! Maintain je kan.
Slim river.. maaf saya perasanggg!!
>_<



Now, saya cuba pelihara rambut yang rosak dulu, dan ingin panjang semula. Nyesal betul! potong pendek.huishh. Dan tak semena2 saya salahkan En.Izam yang inginkan rambutku pendek seketika dulu.hahaha. Padahal saya juga yang meminta dan asyik merungut rambut rosak dan rimas. Sasya! Sasya!


ps : Maaf, saya amat skema harini kerana berada diwaktu pejabat.
Dan salah sorang kawan panggil my Fullname.Ohhh.. >_<

pss : Rindu kamu..


6 comments:

joegrimjow said...

erkk...
boleh berkenalan?

;)

Scha Abdllh said...

joe : bley..hehehe ;p

Lisa said...

erm lamanya ilang hehehe g mana dik? patut ler akak tunggu2 tak naik2 blog nih, akak link dgn blog kami nih tau

Scha Abdllh said...

Lisa : Terharunye sy..hehe.Tima ksih akak sudi jenguk bleog sy ;)

sy xkmna2..nak ckp bz ade la cket tp malas nk m'update.hehe

izzati suhaila ishak said...

hehehe simpn la rambut panjang..ur face sesuai long hair..but i dont like long hair..hehehe

Scha Abdllh said...

thanx izzati. sesuai rmbut pnjg erk..hehe..tu la lambatnyer nk pnjg balik. ;(